2 dagen



Han går och lallar runt lite. Kommer och tar mitt finger stup i ett fast han bara ska gå frammåt en meter. Har haft väldig otur och gjort sig illa flera gånger i dag stackaren! Ena gången åkte han rushkana och kastade sig åt sidan så han slog i munnen så illa att det började blöda. Sen har han snubblat, slagit i saker så det grinades en hel del på dagis i dag :/
Natten sov han som en stock och vaknade vid halv sju, så innan maten var han väldigt trött! MEEEN maten gick i i dag igen!! Och i dag var det soppa. Köttfärs och stora makaroner och majs. Mums!
Sov sen i nästan två timmar i vagnen. Som tur var hade jag med mig tidningar som jag läste i solen.
Lät han ha kvar nappen när han vaknade och gick in och lekte. Det är ju en trygghet han har där. Då var han faktiskt inte lika gnällig!

På kvällen gick vi och plockade lite björnbär och enligt bilden var det inte fy skam! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0