bröllopsdag

I dag har jag och claudio varit gifta i 10 underbara år! Vi har varit tillsammans i 21 år och jag älskar honom bara mer och mer för varje år som går!
Middagen hade vi i huset vid kärleksudden. Väldigt god mat och en underbart god tårta!
Tennbröllop har vi. Enligt min syster ska man ge varandra en sak i tenn. Hade ingen aning om det!
Men eftersom denna dag infaller en torsdag så bestämde vi att vi ska fira den ordentligt i morgon.
Vi ska äta sushi för första gången och så var jag och köpte rosevin idag!
Barnen åker till farmor och farfar i morgon och stannar hela helgen. Så vi har "bara" lillskiten hemma i morgon!



Ser fram emot många många mer år med min älskling!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Fick veta av min kompis Tobbe att man ska ge varandra en present i det materialet man firar varje år, hade inte heller en aning om det! Men lite kul om man hade satsat på det...

2011-08-12 @ 08:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0