fullt upp!



Kan ju inte säga att man inte har något att göra om dagarna!
Började dagen med att äta rostade bröd med min vinbärsmarmelad! Syndigt gott!
Efter frukost åkte vi till hemmabutiken och lämnade tillbaka ett spisskydd som inte passade. (charlie når allt)
Sen åkte vi till intersport och köpte fotbollsskor till Denice. Då passade jag på att köpa träningsskor till mig!
Efter det åkte vi till pressbyrån och köpte itunes kort till Daniella. För det ska hon dammsuga bilen ( som hon nu gjort)
Väl hemma gjorde jag American panncakes till lunch som blev väääldigt populära!


När charlie somnat efter lunchen kastade jag på mig träningskläderna och spinnade i en timme! Kl 14,00 först fick jag lunch! :/

Dammsög och torkade golven. Hängde tvätt och lekte med charlie i hans rum.
Kl 17,00 skjutsade jag upp claudio och Daniella till fotbollsträningen, lämnade dem och åkte vidare och lämnade Denice som börjar sin fotbollsträning en kvart senare. Tillbaka till claudio och lämnade bilen för att promenera hem.
Blev en skön promenad rots åskan och blixtrarna som jagade mig och regnet som vräkte ner!



Jag hade både paraply och regnjacka så det var helt ok!
Hemma började jag med middagen och åt med charlie. Dom andra kommer inte hem förrän 19,30. Så först då, halv åtta satte jag mig ner för första gången på hela dagen och passade  på att ta mig en kopp kaffe.
Sen var det full fart på charlie ända till 21,20 då han äntligen somnade!
Ja, så kan en dag för mig se ut! :)

Kommentarer
Postat av: Thérése

Bra jobbat syrran! :)

2011-08-12 @ 08:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0