Jobbigt

Idag när jag lämnade så började charllie grina!! Åhhh så jobbigt det är! Nu förstår han sammanhanget. Så nu på kvällen har han vinkat till mig vi säger hejdå (eftersom han vinkar) Och så skakar han nej på huvudet. Flera gånger har han gjort så stackaren!
När jag hämtade på dagis sken han först upp men gjorde ingenting bara ställde sig bredvid mig. Sen helt plötsligt började han grina. Då släppte allt för han och vaar nästan otröstlig!
Och fröknaarna sa det att ja va skönt att mamma har kommit!
Det är inte lätt för de små liven!
Tänk vilken konstig värld vi kastar in dem i! Till ett  främmande ställe och och till främmande människor. Visst man är där några dagar först men det hajar inte riktigt de här små barnen.
Tycker synd om dom................och om oss som måste pga att man inte har råd att bara ha en arbetande vuxen.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0