Nätterna

Nätterna har efter att charlie blev 1 år varit helt ok. Men efter semestern hände nåt. Vad vet jag inte men nätterna blev åter igen en pina!
Charlie gnäller och brummar sig igenom nätterna. Flera timmar låter han! Ibland hjälper det att han får alvedon, så då undrar man ju om han har ont eller om bara tystnat ändå.
Så frustrerande!
Och inte blev det bättre av att han började invänjning på dagis. Härom natten spelade jag in han när han satte igång och sen låg jag och googlade kl 01,00 på natten om hans "symtom".
Var tydligen ganska vanligt ändå att barn höll på sådär. De flesta höll på i några månader..................................så det är bara att avvakta då.
Men nu i natt hade han sovit väldigt bra! Sov till 03,00 kom då över till vår säng somnade om och sov till åtta på morgonen. Och då somnade han åtta på kvällen!

Märkte att filen är för stor får försöka fixa till den!







Kommentarer
Postat av: Anonym

har Daniella slutat att blogga!?

2011-09-01 @ 12:09:37
Postat av: angelica

Nej hon har bytt adress. Fråga henne för jag kommer inte ihåg nya!

2011-09-03 @ 00:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0