Dr besök

Var hos dr i dag med anledning att jag mått så dåligt och på eget bevåg höjde min levaxin. Jag berättar för dr vilka symtom jag haft och att jag mår bättre nu sen jag höjde. Då säger han att med största sannolikhet är det inte levaxinet som behövde höjas! Nehej säger jag. Varför har jag då mått så dåligt och varit så deprimerad!??? Då säger fanskapet: ja berätta det för mig du varför du mått dåligt!!
WHAT???????
Jag går till dr för att få hjälp men ska själv berätta?! Då hade ingen behövt gå till dr om vi kunde lösa det själva!!! Idiot !!
Ska ta ett blodprov om en månad och kolla var mina värden e. Ena ämnet tar nämligen ca 6 v att höja. Ska bli VÄLDIGT intressant att få svar. För har han rätt undrar man ju varför jag var så deppig och hade alla andra symtom och som så mystiskt försvann när jag höjde min dos.


Kommentarer
Postat av: Christina Jern

Ja jag säger ju att han är väldigt knepig den läkaren. Gillar honom inte.

2011-12-17 @ 09:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0