Min födelsedag!

I dag fyller jag hela fina 35 år! Min bästa vän Lotta från Göteborg kom och hälsade på mig! Underbart att få träffa henne igen!
Vi satt och pratade hela efm och sen på kvällen kom tjocka släkten. Hade ju hoppats på en present från min syster ;) att hennes son skulle behaga komma ut. Men icke sa nicke, han har det bra där inne i magen.




Blommor och ett årskort på friskis från min älskade man!


Fina skor av Lotta!


scarf och halsband av  min dotter Daniella


Lykta med doftljus av mamma och Lasse


presentkort av svärföräldrarna på lindex



Tårtan var god! Det tyckte nog alla för den tog slut!






Kommentarer
Postat av: Thérése

Åh, vad gott och mysigt det såg ut!! Ja, det hade ju varit en perfekt present ju, men han hänger sig envist fast!

2011-07-06 @ 11:06:17
URL: http://www.thereseblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0