Nu kör jag igen!

Min karaktär med godis har varit vääääldigt dålig den senaste tiden. Och tyvärr har det resulterat i svampinfektioner :(
Socker kan tydligen utlösa det och då jag är väldigt känslig har jag lyckats få det 4 ggr nu, varje gång efter att jag ätit godis.
Så tyvärr måste jag säga kan jag inte äta godis mer!! Bra på ett sätt men guuuuud vad jag kommer att sakna colaflaskor med slata fiskar!!! Mmmmmmmmm min favoritblandning!
Allt det andra är jag fortfarande helt utan!
Så idag gjorde jag en lchf kladdkaka som var gudomligt god!
Jag bara måste äta nåt gott på helgen när de andra sitter och äter gott!
Så får se om det blir mer resultat nu då nr jag inte kan synda socker!
Vägning på fredag!



Gjorde även ett gäng bullar till resten av familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0