utmaning

Fick en utmaning av min syster therese.......................................ska skriva 10 bra saker om mig själv. Hmmmmm not nice. Det är inte lätt kan jag säga!
Men ska försöka. Och för att jämföra med syrran ska jag se om vi är lika

1. Är social. Kan prata med de flesta människor obehindrat.

2, ( hahaaha ser inte positivt på allt tyvärr Får komma med en egen)  Jag har bara varit med en man och det är min make. Ganska stolt över att vi varit tillsammans i 21 år!! ( och jag är 35)

3. Är en glad tjej

4. ( är inte godtrogen mot alla) Men Kreativ

5. Min familj betyder allt för mig och jag gör allt för dem

6. (hahahaha är inte tidsoptimist!)  Är alltid punktlig! Behöver vara på plats minst 5-10 min innan det börjar( Tycker inte om folk som kommer försent ;)

7,Jag gör inte heller nåt halvdant utan går in för det med hull och hår!

8.Har heller inga problem att sysselsätta mig. Är ledig 10 dar i stöten och jag har att göra hela tiden!

9.Jag gillar att upptäcka nya platser!! (Men nya saker är jag jämt skeptisk mot)

10.  Flexibel. Jag tar dagen som den kommer och anpassar mig efter hur det blir just den dagen!

Kommentarer
Postat av: Christina Jern

Klockrent.

2011-07-29 @ 15:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0