Fuskade

Man är ju riktigt dum i huvudet!!! Var väldigt sugen så jag tog en bit kladdkaka med grädde som jag bakat till familjen.................JÄVLAR vad jag mådde dåligt efter det!
Mådde riktigt illa! Har inte ätit mjöl och socker så på 5veckor.
Det enda som är bra är att nu vet jag att jag INTE kommer att göra om det. Jag mår verkligen toppen av att äta så här.
Äntligen har min mage blivit normal och jag slipper dessa kraftiga diareer  flera gånger om dagen (för mycket info?hahahaha)

Så idag var jag tillbaka och åt mitt lchf bröd till frukost, kyckling och avokado till lunch och kyckling till middag!
I natt när jag jobbar ska jag mumsa på turkisk youghurt! Mmmmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0