Tränat

Jag har jobbat två nätter och sov i dag till halv fyra. Fick i mig lite fisk,lite keso och en avokado. Innan det åt jag youghurt kl 04,00. = inte så mycket i kroppen. Promenerade upp till flygfältet och spinnade sen ett medel 75!!!
Gissa om jag var helt slut efter typ tredje låten! ;) hahahahaha
Men man kan ju hoppas att det brände bort en hel del fett då jag fortfarande inte äter kolhydrater. Cyklade sen hem efter passet.
Känner mig ganska nöjd med det. Får se hur kroppen och huvudet kommer kännas nu i natt då jag jobbar min tredje natt.
I morgon är det vägning igen................ångest fast man vet att man varit riktigt duktig!
Är inte så hungrig längre. Undrar varför. Man vill ju inte äta för lite heller för då lär ju kroppen gå på sparlåga och så bränner man inget bara för det.

Kommentarer
Postat av: Janina

TACK! :D

2011-06-15 @ 08:50:11
URL: http://janinans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0