Fortsättning på min helg!

I dag åkte vi och kastade skräp på soppen. Vi lekte ute i det underbara vädret och så cyklade vi hela familjen till öb! Vi har börjat cykla väldigt mycket vilket är bra för både miljön och plånboken!
Jag tom cyklar till och från jobbet fast det tar emot som faaaan när jag ska hem kl 07,15 efter att ha jobbat hela natten. Men det blir skönt bara man kommer iväg.
Vill cykla nån tävling. Är sugen på typ vänern/ vättern runt. Har bara en tre växlad men det funkar väl !?
Den rullar på väldigt bra tycker jag!



Kommentarer
Postat av: Thérése

Skavsåret lär komma som ett brev på posten... Och fatta att det är 30 mil!!! Klart du skulle klara det men en bra cykel och en jäkla massa cykelträning krävs nog... Fråga Niklas pappa, han har gjort det!

2011-05-10 @ 19:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0