Gått upp

Ahhhhhhh ställde mig på vågen och den visade självklart på +!! Fan! Men har ju gått över till "normal"kost efter lchf och har ju lagt på en massa vikt på skivstången så man kan ju hoppas att det är lite muskler i alla fall som väger :/ Men jag började med ändring i kosten direkt och det blev 45 min spinning och sen ett jympa pass med Nina på kvällen. Ska bli minst ett pass om dagen helst två ett tag nu, tills vågen visar på några minus. Ska försöka få tag på en springvagn. Då kan jag och claudio ge oss ut med charlie tillsammans. Kanske lär mig att tycka om att springa. Hatar det verkligen. Men ska ge det en chans i så fall. Har verkligen super svårt att gå ner i vikt sen jag började med levaxin tabletterna. Går iochförsig inte upp mer som innan vi hittade problemet med sköldkörteln, men det är ett helvete att gå ner! Man tycker att öka motionen minska kalorier borde funka, men NEEEEEEJ! Inte för mig inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0