Äta mycket?

Gick ju ner i vikt förra gången med lchf. Dock inte mycket. Ändrade mest kroppsformen. Denna gång vill jag verkligen gå ner 10 kg! Har googlat och kollat hur andra går ner med lchf.
Och herregud!! Inte konstigt att folk rasar i vikt, de flesta såg jag äter bara 2 ggr per dag!!! Frukost och middag. Jag har kört i 5 dagar nu och 3 utav dom åt jag 2 ggr per dag. Det funkar om jag gör omelett till frukost. Då står man sig faktiskt i flera timmar.
Fuskade i går kväll och åt lite saltade chips. Det fick jag lida av i natt då jag vaknade och mådde fruktansvärt illa!! No more!!!
Så får se hur det går denna vecka då jag jobbar 5 nätter. Ganska omöjligt att äta 2 ggr då : /
Men magen min mår bra igen och det är huvudsaken!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0