Äta

Gick ju ner en del i vikt förra gången jag körde lchf men inte så som jag trodde att man skulle gå ner. Har läst på en del nu och man kan inte äta hur mycket man vill bara för att man tar bort kolhydrater, en del kan inte äta så mycket utav mejerier och de flesta äter bara TVÅ ggr om dagen!!!!!! Frukost och middag! Inte undra på att de går ner i vikt då! Under tre av mina fem första dagar åt jag bara två ggr per dag. Sen har det blivit tre ggr. Äter man en omelett till frukost så står man sig otroligt länge. Så jag ska vara mer nogrann denna gång och inte äta turkisk youghurt och mindre keso och typ efterrätter på helgen. För annars gör de ju reklam för att äter du lchf kan du äta hur mycket du vill men ändå gå ner i vikt. Men det är bull!! Så får se hur det går. Ska väga mig på torsdag och mäta mig. Ska nog bara mäta sen då kroppen kan förändras igen men inte vågen. Har 10 kg jag vill bli av med!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0