Charlies hemska nätter

Vi har ju haft tre hemska månader nu med bara gråt och gnäll flera timmar per natt! Hela sommaren sov han hela nätterna och jag trodde att nu är det över, nu kommer vi att få sova. Men så helt plötsligt i augusti efter semestern så satte han igång i gen. Och det tar verkligen på en att ALDRIG få sova. Speciellt eftersom man hållit på så här i 1½ år nu :( Och nu förra vecka när claudio fick ta två vård av bar dagar för att nätterna varit vidriga så satte jag mig och googlade. Situationen är inte hållbar! Claudio ringde även Dr så där har vi fått en tid för en grundlig undersökning av charlie. När jag googlade såg jag återkommande inlägg att mjölk kan förvärra refluxen! Och vi som fick svar utav läkaren att han är inte mjölkallergiker så ni kan börja införa mjölk sen! Och det var ju det vi gjorde nån gång där i aug har jag för mig! För charlie skulle börja på dagis och då tycke jag att det skulle vara skönt att ha han att kunna äta allt. Och magen reagerade inte på mjölken så därför kopplade jag det inte till refluxen!! Nu har han inte fått vanlig youghurt ellér smör med mjölk i och han har sovit i två nätter!!!!!! Maten struntar vi i ett tag och ser om det funkar ändå. Det är skönare om han kan äta det de andra barnen äter på dagis. Ska han få annan mat kasnke han börjar krångla med maten igen och det vill jag inte. Och än så länge verkar det funka! :) Men måste vi så självklart för hans skull. Men ååååå va skönt det skulle va om det är mjölken som är boven. Tänk om han kan få sova hela nätter utan smärta!!! Håller alla tummar och tår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0