Lchf igen

Då kör jag igen! Har haft ett långt uppehåll från lchf. MEN har kört gi. Har då ätit glutenfritt bröd.
Testade att äta både vanligt bröd och pasta, och det funkade!! I tre dagar.......
Sen pajade min mage ihop rejält! Inte kul att vara ute och gå och magen helt plötsligt kniper ihop och man tänker att jag kommer inte hinna hem till toaletten!!
Det är fruktansvärt! Men nu har jag äntligen pallrat mig iväg till dr och lämnat blodprov för att se om jag verkligen är gluten. Skulle den komma tillbaka negativ bet jag inte vad min mage inte tål.
Men vad jag vet är att min kropp mår otroligt bra utav lchf. Och jag har ju konstaterat att jag inte kan äta bröd ändå. Det är just brödet jag har väldigt svårt med. Älskart ju!
Har ett bra recept på bröd med lchf. Får googla efter mer. För man tröttnar.
Är inne på tredje dagen idag och det går super. Måste tömma kroppen på socker så sötsuget försvinner. Ikväll ska jag äta salta nötter ! Mums!
Svamp mackor är gott!! À la lchf off course!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0