Övernattning i storstan

Idag bjöd Claudio mig på övernattning i Stockholm ! Är på radisson vid centralstationen. Inte dumt att bara vara han och jag. Vi strosade runt lite, gick in på en restaurang och käkade. Myys! MEN jag är inget stor fan av våran storstad. Gud va med folk! :) blir lite lätt stressad faktiskt. Även om det är kul med lite andra affärer än de som finns i lilla Norrtälje. Men att bo här, att ständigt trängas och åka t-bana NOPE! Det är inte jag. Men det är tur att vi alla är olika !! Slappar just nu på hotellrummet. Skönt att bara va, inga måsten. Hoppas bara allt går bra för mormor som är barnvakt! Charlie har varit lite grinig på nätterna. I morgon har vi frukostbuffe!


Kommentarer
Postat av: Christina Jern

Charlie och flickorna skötte sig exemplariskt. Var orolig att han skulle bli rädd på natten när han vaknade men han ville bara komma till mig. :)

2011-10-30 @ 14:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0