Benhinnor

Har fått så fruktansvärt ont i mina benhinnor igen!! Pajade dom på ett provpass på friskis intervall flex.
Har varit så bra i behinnorna länge nu och så kom detta bakslag! Så jobbigt!
Smärtan är inte kul. Varje steg man tar smärtar.
Nu i dag spelade vi föräldrar fotboll mot barnen i Daniellas lag.
Jättekul hade vi. Först mixade lag sen spelade barnen mot oss föräldrar. Vi fick springa för de var riktigt duktiga!
Lånade ett par fotbollskor av claudio. Vet inte om det var det som gjorde det men jag har så fruktansvärt ont just nu!
Varje larm jag går på på jobbet nu smärtar det så inih...... i benhinnorna!
Hoppas vilan på gran canaria med bara promenader längs stranden och simmning kan få det att släppa lite.
Hoppas verkligen det.
Det har tom varit så bra att jag kunnat hoppa ganska mycket på Ninas pass. Nu vet jag inte om jag ska stå över hennes pass i morgon. Men det är så himmelens bra att jag egentligen inte vill det.
Men vill samtidigt inte gå och ha såhär ont när vi åker på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0