vardagen

Så var man tillbaka i vardagen igen med skola, jobb och dagis. Tjejerna är inne i sina rutiner i skolan, det går jättebra. Den jag var orolig för var charlie som varit borta från dagis 2 veckor.
Och han blev superledsen! Han hade suttit i knät på fröken i 30 min och smågråtit innan han började leka och tyckte det var ok att vara där.
Andra dagen promenerade han lite skeptiskt in med en fröken utan att grina.
Och nu efter helgen så blev han ledsen igen :(
I morgon tisdag har han en lång dag. 8-16,00. Stackaren. Och då vet jag hur jag kommer va. Kommer inte att kunna sova bra alls. Jag måste lära mig att släppa det. Men vet innerst inne att jag inte kan det.
Vaknar jag tidigare så kommer jag hämta han. Men min sömn blir så lidande och den är så otroligt viktig. Måste ju orka vara vaken följande natt med.
USCH!!

Tjejerna började med fotbollen direkt med. Hade träning dagen efter vi kom hem och match på helgen och båda lagen vann!! Sååå duktiga! Stolt mamma!
Och jag satte igång med träningen.
Ja så allt är som vanligt igen. Önskar jag vann lite pengar så vi kommer iväg igen. Det är verkligen supermysigt att åka iväg från vardagen och mysa så här med familjen!
Håller tummana att det nån gång i framtiden kommer att ske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0