Ahhhhhhh

Förstår mig inte riktigt på min kropp! Går inte ner i vikt. Här ska fettet hållas kvar minsann tycker kroppen. Men det tycker inte jag!!!!!!
Gick ju inte ens ner i vikt när jag körde herbalife och bara drack tre ggr per dag!
Nää nu har jag tagit hjälp av Carro som rasade i vikt. Och ni ska se messet jag fick!
No mercy!
Hon har givit mig alternativ att äta alla fyra måltider. Och det är inte så stora portioner. Hon vet att det funkar så går jag inte ner vet hon att jag fuskat. Men jag är inte lika säker där med tanke på min historik i att gå ner i vikt :/
Mätte mig och ställde mig på vågen i morse. Och det var INGEN höjdare kan jag säga! Fy fan!
Så inte tänker jag fuska inte , inte med de siffrorna!
Om fyra veckor ska jag väga och mäta igen, hoppas verkligen på ett bra resultat!!!!
Annars tar hon fram piskan! Hihihihi
Vill inte skämmas på badstranden i år igen. Trivs verkligen inte. Men när inget händer när man kämpar som jag så känns det så hopplöst!!
Och nej!! Tänker inte acceptera mig för hur jag ser ut!
Here we go!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0