Denice 11 år!!


Idag är det 11 år sen "lilla" denice 4200 g kom till världen!
Huj huj va tiden går fort!
Vi kommer att ha kalas för henne i morgon då hon har fotbollsträning som hon vill gå på idag. Men morgonfirandet kör vi som vanligt.
Det är bara det att jag jobbar. Så hon får snällt ligga i sängen och vänta tills jag kommer hem ;) Och jag kommer hem med en present som hon har längtat såååå efter!
Har nämligen sällskap på jobbet i natt av en liten hamster!
Den e så sööööt!
Rädd är den dock så hon kommer att få pyssla om den ordentligt de närmaste veckorna så den vänjer sig. Hon är bara 7 veckor. Jag har gullat lite men hon är lite skeptisk. Men det ändrar sig.
Spännande att se vilket namn hon får.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0