Träningsapp

Har hittat en skitbra träningsapp! Och gratis är den med :)
Nike training
Finns massa olika saker att göra. Finns från beginner till advanced. Från 30 min till 60.
Gick ut hårt och tog advanced 30 min. Och sen 30 min till!
Jösses va det var jobbigt! Och kul!!
Tycker verkligen om att träna hemma så detta är perfekt för mig. Har även kört zumba två gånger. Funkar att göra det nu med mitt bäcken.
Tycker även om att komma iväg till Friskis två ggr i veckan. Söndagar när jag kör dubbelpasset med mitt härliga gäng. Och måndagar med underbara Nina.
Men det räcker lagom för mig att komma iväg. Resten av dagarna tränar jag hemma. Har ju min spinningcykel och skivstång med.
Älskar verkligen att vara hemma:)
Har alltid gjort och kommer alltid att göra.
Har inget behov att komma bort från hem och familj. Det är väl därför man kan jobba natt med. Det är ju bara Ingalill som jag jobbar med. Bara henne jag träffar när jag jobbar. Inte många som klarar det tror jag. Men jag stormtrivs.
Men lär nu ha jordens träningsvärk i morgon!!
Underbart! Kör detta igen på fredag ! :) finns massa övningar att prova på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0