Jobb igen

5 v semester över och man är tillbaka på jobbet. Tyckte inte det var jobbigt då Claudio är hemma med barnen denna vecka. Jag kan bara komma hem och lägga mig vilket är underbart! Men jag kunde inte sova innan jobbet och jag sov skitdåligt efter. Och det brukar jag aldrig göra. Men det var så äckligt varmt! Va tvungen att gå upp och äta lunch och sen lägga mig igen. Fick några oroliga timmar till halv sex. Var inte trött alls första natten. Får se hur det känns nu. Annars nästan som vanligt att komma tillbaka. Lite nya rutiner men de kommer man in i så småningom. Jobbar denna vecka och sen ledig i två till. Sen är det tillbaka i verkligheten med dagis och skola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0