Kaffe

Ska försöka minska på mitt kaffeintag. Inte det lättaste kan jag säga. Varför!? Jo min mage är ju helt galen varje dag. Då menar jag tok diarré. Mamma sa att kaffe kan göra magen galen och då började jag tänka efter hur mycket jag dricker. Två koppar på morgon, två till lunch och två till efm. 3 dl per kopp. Det är 1 1/2 L kaffe per dag. Hmmmmmmm Ska försöka dra ner massor. Dricka en gång per dag och se om det blir skillnad. Ska ändra lite i maten med. Så jäkla jobbigt att ständigt behöva ha närhet till toalett. När jag körde lchf var magen bra. Så det lutar väl åt det hållet igen men mer åt gi hållet. Vi får se vad som händer


Kommentarer
Postat av: Christina Jern

Det skadar ju inte att försöka minska ner ett tag.
:)

2012-07-24 @ 08:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0