Mötet

Förstod att mötet skulle bli kaos med tanke på vilka som bor här.
Först fick vi i alla fall reda på att det är frivilligt att flytta brevlåda och postlåda. Och det har inte framkommit i brevet vi fick vilket var väldigt dåligt.
Sen har vi då några äldre gubbar på gatan som inte kan låta andra prata utan måste avbryta och bråka. Helt galet! Min granne har ett väldigt bra förslag för våra brevlådor. Men han hann inte prata lång stund förrän han blev påhåppad med orden : är du en sån där jävla miljöpartist?
Nej svarade min granne. Jag är här privat och vill lägga fram ett förslag. Och i den andan fortsatte det!
Sen drog de upp att de vill ha bullerplank på vätövägen och fartgupp på planetvägen och att andra inte följer högerregeln när vi ska åka ut från våran gata!!!! Gahhhhhhh!
De här människorna har ingenting med det att göra! De var från posten och sopphanteringen och ville ha våra synpunkter på flytten av det !!!
Idioter!
Jag gick hem innan det var slut. Och då hörde jag någon som höjde rösten och som sa att de kunde ställa sig i två grupper. De som är emot och de som var för. Tror inte det förslaget gick hem.
Vuxna människor!........eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0