Tjejkväll

Hade en väldigt mysig tjejkväll hos Jenny i malsta i går.
Så mysigt att äta god mat och dryck och snacka en massa.
Vi cyklade ut till henne ( med en dryckespaus)
Sen skrattade vi och hade mysigt till strax efter elva.
Då tog vi cyklarna hem igen. Lite mörkt var det och inga lysen hade vi så man fick spana efter gropar på vägen.
Helt plötsligt poffade det till och jag var bergsäker på att däcket gått sönder. Men jag hade cyklat över en snigel med skal !
Jösses va rädd jag blev. Körde på flera stycken och jag skrek till varje gång för ljudet var inte roligt.
En till sån kväll ska vi ha och då blir det nog hos mig :)
Och då ska vi ha muggspray! Vi höll ju på att bli uppätna av myggen! Jösses!
Försökte sitta med myggljuset framför mig men det hjälpte inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0