sjukgymnastbyte

Har nu bytt sjukgymnst och VILKEN SKILLNAD!!! jösses!
Har varit hos han två ggr och jag märkte skillnad direkt! Fick en helt  annan övning jag ska göra och med tung vikt. Börjar på 5 kg och ska sen öka.
Sen har han använt en apparat som låter som elektrcitet och som slår upp skadan igen inne i armarna så att nytt blod strömmar dit och läker det på rätt sätt med hjälp av sjukgymnastiken.
Enorm lättnad att det äntligen händer nåt!
Har trappat ner på tabletterna, visst går det upp och ner i smärtan men det är mycket bättre!
Hopp om framtiden! :)
Ska till han några ggr till och  köra apparaten och programmet ska jag köra i 12 v.
Sen får vi se om jag e bra eller om man får fortsätta lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0