Tennisarmbåge

Har ju som sagt tennisarmbåge i båda armarna. Vet inte exakt hur länge jag haft det men tror det kom i december.
Ringde och fick tid till en sjukgymnast. Ringde till den som var högst upp på lappen.
Nu är ju hon då nån sorts psykologisjukgymnast :/
Enligt henne har jag ont i armarna pga att jag e arg. Och för att bli bra måste jag komma på vad som är fel så att de inre spänningarna släpper och smärtan försvinner.
Jag tycker detta är farligt. Jag har inga problem. Är inte arg, försvarar mig inte mot någon. Det är klart man har att göra med tre barn, jobb, hus , träningar mm men det är inget jag mår dåligt av.
Det är farligt för det kan sätta griller i huvudet på folk. Mår jag dåligt? Har vi det inte bra i förhållandet? Är jag inte lycklig? Är jag arg på min man/ barn?
Usch! Kan bli jättetokigt!
Ska ringa en annan sjukgymnast. För min vill inte göra behandlingar. Hennes behandling är att jag måste komma på vad som triggar smärtan.
Fick iof akupunktur. Men jag vill prova en annan. Vill bli bättre och sluta med alla dessa tabletter jag proppar i mig mot smärtan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0