Min träning

Tänkte uppdatera lite om hur jag tränar. Försöker hinna med en promenad på ca en timme om dagen. Och sen har det blivit en cykeltur nästan varje dag. Cyklar med Charlie runt hela Norrtälje. Det blir ca 1,6 mil och tar ca 50 minuter. Vid dåligt väder har jag spunnit i vardagsrummet eller kört Nike training. Tycker Nike training appen är suverän!
Har emellanåt gjort den efter cykelturen.
Den träningen kombinerat med all broccoli börjar äntligen ge resultat.
Tycker det är så skönt att ge sig ut på cykelturerna. Men vill fortfarande kunna springa. Får väl ta vagnen och ge mig ut i spåret. Men jag avskyr att inte kunna springa länge och utan att stanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0