Planeringsdag

Hade planeringsdag igår. Det blev en tripp till Åland med Ekerö linjen. Men först var det jobb fre och lörd natt. Två mycket jobbiga nätter.
Det har eskalerat nu. Det rings, ramlas , de är uppe mer, gör ner sig, är dåliga så man måste kontakta asih. Mm.
Så måndag morgon när kl ringde tjugo i sju var jag trööööööött.
Väckte Charlie sju då jag skulle lämna åtta. Och det blir en stress när jag har en tid att passa. Annars har jag ju inte det. Det är bara sängen som väntar annars.
Kom iväg i tid men det är såna här dagar jag är så glad att jag inte har dagjobb. Hua!
Fick en trevlig dag på havet med en julbuffe :)
Lite kort planeringsdag dock då det bara tar två timmar dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0