Lämna kl sju

Vi ska testa att lämna Charlie på dagis kl sju de dagar jag jobbar.
Att inte lämna vid den tiden innebär stress, måste få i han frukost och komma iväg senast kl åtta.
Han är ingen frukost människa så man trugar och trugar.
Claudio (inte jag) kommer åka hemifrån vid sju. Då hinner han säga hejdå innan frukosten på dagis halv åtta.
Det kommer att vara en trött och grinig kille som ska kläs på och iväg och jag är så glad att slippa det.
Men jag har haft mina duster med tjejerna. Nu är det Claudios tur.
Men jag tycker det är jobbigt ändå.
Kommer han äta där?
Vad gör de om han inte äter?
Får han mer frukt på fruktstunden!?
Ahhhhhhh hatar denna okontroll!
Men ändå tror jag det kommer bli det bästa för Charlie.
Jobbigt jobbigt i mamma hjärtat :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0