Sova i sitt rum

Tänkte att det kanske är dax att flytta in sonen i hans rum nu när han snart blir 2 1/2.
Men hur tänkte jag då? Jag störs inte av att ha han bröve min säng. Man sover bättre då jag inte behöver gå upp om han vaknar, utan sträcker tröstande ut en hand. Morgnarna blir det mys i sängen då vi ligger och myser bröve varandra en stund.
Han däremot kan röra sig lite och gny när vi går och lägger oss eller tittar på tv.
Så för att inte vara självisk så flyttades sängen.
Han somnade bra men började låta som han brukar vid halv tolv. Kvart över tolv vaknade han och ropade.
Claudio gick in och satt tills han somnade sen sov han till halv åtta då han ropade : pappa kom!
Så då var det bara att ta sig upp och berömma killen.
Dessutom hade han åter igen en torr blöja efter natten :)
Nu jobbar jag två nätter så Claudio får ta dom om det blir bakslag.
För den som lider av detta är bara jag :/
Separationsångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0