Envis

Har vart enormt envis i helgen. Tyckte jag själv kunde få ut skräpet i mitt öga. Men icke! Som jag kämpat. I lördags kväll tog jag mig till akuten. De bedövade ögat och skrapade med bomullstopps. Hon tyckte hon fick ut det. Men nej. Jag sköljde igen på natten och vaknade på sönd. Efm var det lite guck i ögat men kändes bättre. På måndagen var det guckigt igen så då ringde jag st:Eriks. De tyckte jag skulle komma.
Jag hittar inte i Stockholm så min älskade man fick skjutsa in mig.
Men det gick snabbt. De bedövade ögat och tog ut en metallflisa. !!!!?????
Hur den hamnade där kan man undra !
Och den syntes bara med hjälp av deras apparat.
Känns lite fortfarande och kommer att göra i en till två dagar.
Men jag jobbade i alla fall! :)
Envis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0