Första doppet

Det var så varmt idag!! Särskilt inne på vår innergård. Så när Charlie sovit tog jag fram baljan och han fick mysa lite i vattnet.
Ska köpa en liten rund pool åt han för baljan är liten och hal.
Plaskade och lekte med båten Elias.
Får se hur han är vid stranden i år. Förra året badade han som tusan! :)
Och det roliga är att han ska ha sin mössa på sig fast det är så varmt. Så jag köpte kepsen han har på sig och det funkade tills vi skulle cykla på kvällen. Bössa mamma min bössa! Och jag fick snällt ta fram den åt han. För tårarna kommer om han inte får den. Förra året skulle han ha kepsen eller gubbhatten jämt! Hoppas det blir så snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0