Äntligen går charlie!

Äntligen går charlie själv!! Det har tagit tid för den lilla att ta mod till sig att släppa taget om våra händer och från möblerna.
Men igår började han gå mer än vanligt emellan oss och i dag 17 maj på kvällen gick han helt plötsligt själv!
Vi gick ut på baksidan där claudio håller på att lägga trall och där traskade charlie fram och tillbaka. Det var jättekul.
Sen gick vi ut på gatan och jag tänkte att ja men vi försöker väl här med så jag tog bort min hand och jovisst! Han gick på han!
Så roligt! Vilken värld det öppnar sig nu för han!
Nu kanske man slipper det ständiga gnället som har varit. För nu ikväll gnällde han inget överhuvudtaget!
Liten börjar bli stor. Det är så roligt att följa alla dessa steg han tar i sitt liv, även om jag tycker att det går alldeles för fort!
Alla år har verkligen sin charm och jag vill njuta till 100%!
Barn är verkligen underbara. Älskar min familj!
Charlies storasyskon bara skrattade hela kvällen. Titta mamma han går nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0