Att flytta eller inte

Vi har ett tag gått i flyttas tankar. Var och tittade på ett hus häromdagen. Ett äldre hus som barnen och claudio fastande för men inte jag. Claudio kan tänka sig ett äldre fint hus, och det kan jag med i och för sig men då blir jag rädd för uppvärmningen. Det är värmen i vårat hus nu jag inte tycker om. Annars storm trivs jag! Vi börjar få det precis som vi vill. Men det måste tilläggsisoleras. Och bygger vi nytt som jag jättegärna vill får vi ett varmt mysigt hus. Tomt har vi hittat i nya solbacka. Hus har vi hittat. Det är lån som vi inte har klart om det skulle gå så långt att vi bestämmer oss. Det både skrämmer mig och inte att flytta. Man vet vad man har men inte vad man kommer till. Får tänka vidare och så får vi se vad som händer. Ett kallt hus vill jag inte ha!!! Bild på drömhuset kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0