Träning

Jag älskar verkligen att träna!! Blir inte så mycket nu då det är svårt att komma iväg med tre barn hemma. En som är för liten att vara själv hemma och två andra som har egna aktiviteter. Mamma är helt underbar och tar Charlie två dagar i veckan när Claudio har fotbollsträning med Daniella. För just de två dagarna vill jag träna. Måndag jympa med Nina och onsdag skivstång med Nina. Sen kör jag själv skivstång hemma på fredag eller lördagen. Måste få in en dag med spinning oxå !
Och utöver det promenader.
Nu när man har kört skivstång ett tag så la jag på ordentligt med vikter idag. Tog 30 kg på benen! 25 kg på rygg. 12 kg på axlar ( har problem med ena axeln)
Senast jag hade trettio kg på benen var LÄNGE sen! Och då var jag tvungen att få hjälp att få den upp och ner! Men nu kan jag det själv! Önskar jag blir bra i axeln så jag kan lägga på på bröst med. Får så himla ont i axeln vid bröstövningar.
Vill gå ner lite i vikt nu så musklerna syns. Än så länge syns bara fettet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0