Inte sysslolös

Jobbar fem nätter denna vecka men har hunnit med en del denna gång. Gjort höstfint ute. Vart på marknaden (ingen höjdare) och träffat syrran :)
Bakat, och vart på modevisning på diva. Har inte vart på det förut och det var lite kul. Vissa kläder var verkligen skitsnygga! Kollade priset på ena tunikan :3000!!!
Hutlösa priser.
De har utlottningar och jag vann!!
Schampo och en olja. Dyra fina grejer. Gav det till daniella. Hoppas det funkar bra :)
Tränade och städade idag. Spritade av handtag och badrum då daniella varit hemma med diarré i två dagar och Denice med illamående och lite magont sen i tisdags. Vet inte vad det är. Lite för lång tid för att vara magsjuka.
Bara jag tar mig igenom min jobbhelg utan att få något.
Sen blir det massa roliga saker att göra nästa vecka.
Vad!? Det får vi se vad vi hittar på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0