30 dagars garanti My ASS!!!

Claudio var hemma med fp en hel månad. Tog ut 30 dagar och skickade in det den 7 aug. När jag var hemma så skulle man skicka in innan 10:e varje gång så kom pengarna samma månad.
Nåja tillbaka till Claudio.
Den 26:e aug fanns fortfarande inga pengar. Då ringde vi första gången. Fick svaret att de har trettio dagar på sig och att ansökan såg bra ut. Andra gången vi ringde var 7:e. Då var det helt plötsligt fel på inkomsten. Claudios chef hade fått en blankett som de skickade in på fm den 7:e. Max en vecka sen har ni pengarna. En vecka senare ringer vi för tredje gången! Tjejen förstår ingenting och ska skicka pengarna direkt. Men det tar två bankdagar. = pengarna kommer den 18:e.
Tror ni vi hade pengar på kontot? Jag stod redo med inköpslistan och behövde verkligen storhandla. Men självklart inte.
Ringer en fjärde gång och denna människa förstår heller inte varför pengarna inte skickas. Och säger att det gått 41 dagar alltså över garantitiden och då tillhör ärendet en annan enhet. Och vad menar du då säger Claudio? Ska jag vänta ytterligare 41 dagar på pengarna? Nej nej säger tjejen jag gör en direkt överföring.
Ah eller hur!
Den 19:e ringer fk upp Claudio och säger att han sökt om 30 dagar men har bara 24 kvar..............
Vi sökte på nätet och där stod att han hade över 30 dagar kvar! Jävla pisssytem!
Ska jag överföra för 24 dagar eller ska jag skicka en blankett till din fru så hon kan överföra dagar till dig?
Skicka pengarna nu sa Claudio annars får jag inte pengarna förrän till jul!
Även denna gång ska det bli direkt överföring. Jaja får se det jag.
Hur i helvete kan det vara så att ingen på 43 dagar ser vad som är fel???? Och varför visade datan fel antar dagar för oss?
Vad betyder 30 dagar garanti? Med tanke på att det gått 43 dagar!
Jävla idioter!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0