Tummen upp

Gick suveränt att lämna sju på morgonen. Han åt tre! Mackor!
Hemma får man tvinga i en.
Vi har sänkt sovtiden till 30 min och det blev oxå bra för fem i åtta på kvällen somnade han. Annars när han sover på dagen somnar han 22. Och det är inte kul.
Får kanske även diskutera med dom om det är så bra att han är ledig en vecka var tredje vecka. Blir lite för länge hemma med mamma och myspys. När det sen är dax för dagis är det ett himmelens liv.
Idag gled han in och ville läsa bok med fröken. Så smidig lämning har jag inte haft.
Han vill inte att msn ska gå och får vara där i minst 10 min innan det är lite ok att säga hejdå.
Den här veckan är han dessutom hela vecka för jag städar extra. Och han är aldrig det annars. Bra med lite rutiner. Nu är det så hoppigt med mitt schema.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0