hota

jorå! det hjälper att hota. Ringde ytterligare en gång till astrids och lämnade ett meddelandeom att nu får de faktiskt ringa upp annars hör jag av mig till ett annat sjukhus så vi får hjälp!
Vem ringde på kvällen!? Jo Dr!
Hon hade inte hört att jag ringt så många ggr under dessa fem v.
Och så förklarade jag vad som hänt med charlie: att han fick ont i magen av nexium. Men nej så var det inte! sa hon. Han måste ha blivit sämre i samband med att vi började med nexium. Tror jag inte ett dugg på!
Googlade det ju!
Skit samma. Nu ska vi ialla fall gör a en till syremätning och sen söva ner han och göra en gastroskopi.
Inte så jäkla kul att utsätta han för det! Det är riskabelt med nedsövning. Men vad ska vi göra?
Ni ska höra hur han ligger och låter på nätterna! Han har så ont!
Häromnatten hjälpte ingenting. Gav gaviskon i två omgångar.Alvedon och ipren. Först efter två timmar somnade han. Och när han har sådana här nätter blir han helt slut på morgonen efter. ( för att inte tala om hur jag känner mig)
Kommer inte bli någe roligt för någon av oss det här.
Ska bli skönt när det är över.
Vill ha svar på om det är inflammerat/sår eller om det är något helt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0