Lchf

Började på annandagen med strikt lchf. Självklart vill jag gå ner i vikt. Men det viktigaste är att jag måste få bukt med min mage och svamp.
Magen: har varje dag diarre. Får springa flera ggr varje dag. Jättejobbigt när man ska iväg. Har varit på så många undersökningar. När jag äter lchf blir magen bra.
Svamp: har haft svamp i underlivet en gång i månaden i 1 1/2 års tid nu. Stor jävla pina är det!!!
Måste få bort det. Så jag köpte en bok som är suverän!! Massa bra recept!
Efter första veckan var det dax att väga sig. Tvekade lääääänge innan jag ställde mig på vågen. -2,5 kg!!!! Jösses! Har levt på typ grädde. I like!
Så jag hoppas att bli frisk och förlora en del kg. Förra gången jag åt lchf blev jag frisk men gick inte ner så mycket. Visste inte riktigt hur jag skulle äta. Stod ju överallt att man kunde äta så mycket man ville. Och det gjorde jag, och mycket efterrätter :/
Vilket visade sig med. Men nu med denna bok vet jag hur jag ska äta. Vågade inte ha så mycket feta såser som jag gjort nu. Men det lönar sig 😃
Och det måste bli en livsstil. Inte bara en period med tanke på mina andra problem. Förra gången saknade jag bröd som fan efter ett tag. Nu har jag hittat ett mycket bra recept.
Så lycka till Angelica 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0