Nyårsafton

Blev en riktigt mysig nyårsafton. För första gången firade vi med syrran och hennes familj. Dom kom redan på söndagen till killarnas förtjusning!! Jösses va de busat!
Charlie tycker det är så kul med elliott. Och trots att e är sjuk med jordens hosta var det full fart på killen med glimten i ögat.
Underbart!
Jag bjöd på smörgåstårta till huvudrätten. Och de är vegetarianer. Så de fick en tårta jag gjorde en lchf till mig, en vanlig till de andra och ytterligare en bit till daniella som var med mitt bröd och laktosfri.
Chokladpudding till efterrätt, lchf mouse till mig. Ost och kex, godis, chips, bullar och mjuk pepparkaka!
Vi mumsade och spelade spel. Första spelet var ett frågespel om Sverige. Nästa var riktigt roligt. Det var :hur svensk är du? Gissa vem som förlora?!?! Hihihihi claudio. Men den som vann överlägset var daniella!!! Man läser upp en fråga som sen har olika poäng beroendes på hur man svarat. Tex har ni alltid haft alladin eller paradis ask på julafton hemma? Alla svarade ja utom claudio ;)
Jätteroligt spel!
Sen gick vi ut och sköt lite raketer :)
Jättekul att ha syrran med familj här i några dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0