Blandade känslor

Då var vi tillbaka på dagis igen. Lämnade innan frukten och denna gången började han små gnälla när jag sa hejdå. Personalen började distrahera han och jag kom iväg utan grin.
Men hörde när jag kom tillbaka till lunch att han hade grinat emellanåt och varit nöjd emellanåt under den tiden jag var borta.
Så när jag kom vid elva satt han vid bordet med napp i mun och en tår på ögonfransarna! Hjärtat går ju sönder!
Han åt bra och så sövde jag han i vagnen. De tyckte att jag kunde åka hem och komma tillbaka vid 14,00.
Han sov nog inte länge för han var gööör trött hemma sen men annars hade det gått bra.
Ska nog föreslå att de söver han i vagnen, låter han somna in och sen lägga han på en madrass i ett rum där även en annan pojke sover.
Tror han kommer sova bättre på mage och i lugn och ro. Han vaknar ju av minsta ljud annars och just nu behöver han sin sömn!
Nätterna är väldigt oroliga, sover väldigt oroligt! Stackars liten!

En bild av vad som händer när man inte har 100 % koll!!!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0