Dagis

Då var det dags i morgon.................invänjning på dagis. Tiden har gått alldeles för fort sen min lille plutt kom!
Så i dag promenerade vi ner på stan och köpte på oss strumpor vilket finns väldigt lita av här hemma eller en av varje. Och så hittade vi en jättefin dricksflaska med cars på!
Enligt listan från dagis ska man ha en vattenflaska åt barnen.
Och sen hemma sat jag och skrev CC på alla kläder! Hahahaha det tog ett tag men nu är det gjort! Packade sen ner extra kläder, strumpor, regnkläder, vattenflaska och gummistövlar i ryggsäcken. Han kommer att ha jätteroligt i morgon med alla barnen. Han har blivit väldigt förtjust i barn i hans ålder, särskilt tjejer ;)
Men när han vill klappa och krama dessa barn kan det ibland bli hårdare än vad som är tänkt. Han har ju inte riktigt koll på sin kropp än.
Det jag verkligen ber innerligt för nu är att han ska sova på nätterna så vi orkar detta!!
Han har i två veckors tid börjat vakna mellan 01,00-05,00 och är vaken i ca 3 timmar!!
Han kastar ner sin kudde och täcke på mig, jag kastar tillbaka och säger lägg dig ner! Han lägger sig ner en stund och sen får jag en kudde i ansiktet igen! Och så håller vi på varje natt.
Han vill till våran säng men därifrån försöker han ta sig ner på golvet så därför får han vara kvar i sin säng.
Och detta resulterar i att vi är helt slut på morgonen och sover till 09,00. Och det funkar ju inte nu när skolan börjar för tjejerna, då ska vi upp kl 07,00!
Och stackara claudio som får såna nätter när jag jobbar och han ska upp och jobba sen och charlie till dagis!
Hua! Nej nu får han sova tycker jag! :)
Min lilla älskling!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0