Första natten

Idag började han grina rejält stackaren när jag lämnade! :( Men blev sen överlycklig när det var mormor som kom och hämtade!
I dag är det första ordentliga natten efter min långledighet. Nu är man tillbaka på riktigt. Känns ju sådär. Skulle kunna vara hemma läääänge till jag om jag kunde. Får se till att vinna en massa pengar! ;)
Det går bra för tjejerna i skolan. Denice tycker det är jättebra och Daniella tycker det är ok. Hon längtar tills utbyggnaden av skolan blir klar så de kan flytta in där.
Hon säger att hon ska vänta tills det är klart innan hon bestämmer om hon ska byta skola.
Det tycker jag låter som en kanon ide!
De som började på roslags har det slappt de två första veckorna, de leker och slappar. Förstår inte riktigt det där!
Tom när tjejerna började ettan började de ordentligt på en gång. Men när man börjar 7:an så ska man ta det lugnt...............
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0