År 2011

När jag tänker tillbaka på året som varit så har det varit ett riktigt underbart år ! Startade året som föräldraledig. Riktig nice start på året måste jag säga. Massor av härlig snö var det med.
Firade charlies första födelsedag. Och i present fick han en liten kusin: Nilo.
Började jobba i april vilket inte var så kul men det var för att kunna vara ledig hela sommaren.
Och det var jättemysigt! Vi hyrde husvagn och campade på kolmården och furuvik. Under hela sommaren mådde Charlie bra i magen så där kunde jag vila upp mig. Han började på dagis i augusti vilket gott jättebra! Är så nöjd med körsbäret!
Vi åkte på en efterlängtad flygsemester till Kanarieöarna.
I september fick vi en tonåring i huset. Det går upp och ner där kan man säga! Hahahahah
Blev äntligen moster i juli till lilla Elliott!! Han satt långt inne men äntligen är han här!
Hösten var väl sisådär. Var på utredning med charlies mage som inte är bra. Jag blev deprimerad och gick ännu en gång upp i vikt pga Sköldkörteln som försämrades. Claudio blev uppsagd. Daniella har inte trivits på grind. Den som mått bra är Denice!! :)
Men allt vände nu i slutet av året! Jag mår skitbra pga ökad medicinering. Claudio fick ett toppenjobb med ökad lön! Charlie ska snart till Astrid Lindgrens för gastroskopi. Daniella går det nog fortfarande upp och ner för ;) och lär fortsätta göra så ett tag framöver.
Summan av kardemumman: året har varit underbart! Jag har mina nära och kära som jag älskar över allt annat på denna jord!
Är så tacksam över allt och alla i mitt liv.
Nu ser jag fram emot ett 2012 med nya mål, nya vanor , nya händelser och nya rutiner!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0