campat

Vi hyrde en husvagn och drog och campade. Först till kolmården,  hem och fyllde på matförrådet och drog sen till furuvik.
Det var otroligt skönt att ha husvagn denna sommar. Förra året tältade vi. Det är huuur mysigt som helst. Men inte när man har en mindre som charlie med sig. Förra året var han 4 månader när vi tältade. Andra natten kom världens oväder! Det regnade och stormade hela natten!
Charlie var orolig och vaknade en gång i timmen och ville amma. Och till råga på allt fick jag matförgiftning och började spy!
Jag låste in mig på handikapptoaletten med charlie i vagnen och tillbringade resten av natten där nära toaletten.
Det var kallt och fuktigt.
I år i husvagnen hade vi det varmt och skönt! Och en toalett ;)
4 av 6 nätter regnade det, men det bekom oss inte.
Vi hade allt med oss bra packat i husvagnen.
Det enda minus jag kan komma på och som gällde oss nu denna gång var att vi inte tillbringade lika mycket tid ute som när vi tältade.
När vi tältade satt vi ute runt en eld hela kvällen nu blev det mest inne i förtältet.
Men en husvagn det blir det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0