Solen?

Nu vill jag ha sol och värme tillbaka!! Barnen börjar tycka att det är ett tråkigt sommarlov :(  Men claudio jobbar bara två dagar till, sen kan vi börja hitta på roliga saker hela familjen!
Men jag vill ha fint väder till kolmården och furuvik med!

Cyklingen på mornarna går fortfarande bra! Har dock varit lite kallt nu så charlie har fått sitta med vantar på. Och nu i kväll provade jag på Norrtälje träningscenters Gladiator pass! OJ oj va jobbigt det var! Meeen så kul!
En riktig omgång fick kroppen! Det var 11 olika stationer som man körde i 45 sek och i 3 varv! Det känns nu i mina ben kan jag säga så hur det kommer att kännas i morgon vill jag inte veta ;)



En gammal bild då vi hade sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0